Cròniques Personals originals de Llum Sánchez

               41


                                                                                    Benvolguts Anna i Lluís,


Com sabeu una malaltia crònica que m'ha induït a canviar els meus hàbits de vida; evite tant com puc les tensions, porte una existència senzilla i retirada; també he hagut de canviar els hàbits de treball, alimentació, relacions, actituts...En fi, haver de conviure amb bona armonia amb aquesta afecció m'ha suposat veure la vida d'altra manera i, sobretot, viure-la de forma diferent. Després de tot m'ha servit d'aprenentatge. Ara visc més amb els peus a terra...i em sent millor.

Matgrat tot sóc conscient de ser una dona lliure encara, tot i que de vegades el malestar m'ho complica, aquesta sempre ha sigut per mi la màxima aspiració; per tant em sent satisfeta d'haver-ho aconseguit. La llibertat demana un preu molt alt, tant com la soledat...Amb tot assumeix les taxes i encara em sent capaç de seguir endavant, malgrat els obstacles i les limitacions que la pròpia condició m'imposa.

Sóc conscient que puc necessitar ajuda; llavors amb tota humilitat la demanaré. Si se m'ofereix compartir pau i benestança, ho accepte amb gust i amb gratitut, doncs res no espere. Potser sia difícil comprendre els principis que sustenten les accions. En general, com és evident, a "l'Era de la Comunicació" que ens ha toca viure, sovint ens manquen les paraules...

M'agradaria que la nostra relació d'amistat, per mi la més perfecta i desinteresada que puga existir, sobrevisca al temps i a la distància.

Una estreta abraçada.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Cada dia, un conte: L'excursió, de Sergi Pàmies