Memòries de la desmemoria/ cap 79





dilluns 12, febrer, 1990/ cap 79
Con un farol
pasea en el jardín
sufriendo al ver morir la primavera
                                                                   Buson



Fa temps que no escric. No trobe el moment ni la serenitat d'ànim. Massa coses per fer, massa feina. Deu ser per això. Amb penes i treballs puc atendre les meues tasques laborals, domèstiques... ocupar-me de Miquel i de la seua demanadissa...Res menys. Sembla que soc la dona orquestra. En qualsevol moment se m'acabarà la corda i romandré quieta, en estat catatònic. Després potser em moriré sense posar al dia les meues coses. És així. Tal vegada estic deprimida, o només cansada.
Volguera escriure però tinc son. L'estime, l'estime molt i no em canse d'estimar-lo...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Cada dia, un conte: L'excursió, de Sergi Pàmies