Memòries de la desmemoria 46



dimecres, 4 de Març, 1988 / Cap 46

I vaig i vinc pels corredors del temps, sense saber ben bé per què, ni on ni com, només pel plaer de deixar cada ombra al seu lloc, cada paraula als seus llavis, entre silencis.
Vicent Alonso (Godella, l'Horta 1948)

MARINE DRIVE BY NIGHT BOMBAY
Ricordandoti con simpatia. Ricevi i miei saluti.
Bertino

MAUIRTIUS-ILE MAURICE
Ricordandoti con sincera simpatia é tanti saluti del tuo amico.
Bertino
NYALI BRIDGE, MOMBASA
Tanti saluti con ricordi dil tuo amico
Bertino
ISTANBUL
Tanti saluti e auguri di buon Natale e felice anno Nuovo,
Bertino
ROMA il Coloisseo
Ricordandoti con simpatia, cordiali saluti,
Bertino
SORRENTO
Cordiali saluti da Sorrento , il tuo amico,
Bertino
POMPEI
Ricordandoti con simpatia, Albertino
ILE MAURICE
Cara Marina, ti ricordo con simpatia. No Ho partito di casa prima Natale per il mio lavoro sulle navi. Purtropo anche quest nave non viene in Spagna,
tanti saluti dal tuo amico sincero
Bertino
ILE MAURICE
Tanti saluto e auguir di buona Pasqua. Affettuosamente.
Albertino
CITTÀ DEL VATICANO
Un abracio del tuo amico,
Bertino
BOMBAY /INDIA)
Tanti saluti e un abracio,
Bertino
Aquestes i d'altres targetes vaig rebre del meu amic Albertino al llarg de molt temps.
L'altre dia em reuní amb la Pepa Rovira i la Tina Morales. Pepa havia estat a Itàlia a veure al seu nuvi. Això va dir. I també que per fi hi havien acabat tots els tràmits del seu divorci per casar-se amb Bertino. Ho va dir amb un aire una mica més arrogant, si cap, del que solia emprar per parlar d'un tema tan sacrosant.
__Sabràs que Marina i Bertino s'escriuen__Li digué a la Pepa. I no saps com escriu de bé la nostra amiga.
__ Doncs, anem a pams__els vaig respondre__ jo mai l'hi he escrit, és a dir, mai no l'hi he contestat ni una targeta.
__ Però ell bé que t'escriu.
__ Si, de tant en tant alguna postal saludant-me des d'on es troba. No t'ho ha dit ell? M'estranya.
__ Mira, saps el que et dic, que cadascuna al seu lloc.
__ Doncs no, no sé el que vols dir. Més val que parles en plata, bonica.
__ Bertino és el meu promès. Així que de hui en avant, ni una paraula més.
__ Bertino és amic meu. I li escriuré, si puc, tan com em vinga de gust. I sabies que amb tu no en tinc res més a parlar.
__Però...
__No us preocupeu, conec l'eixida.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Cada dia, un conte: L'excursió, de Sergi Pàmies