Es HORA, periòdic nacional d'informació setmanal

http://www.rankia.com/foros/preferentes/respuestas/1256989-semanario-hora-organiza-mitin-domingo-20-mayo-plaza


http://www.setmanaridirecta.info/



No he pogut posar-lo dret!


Vet ací que no he trobat a la xarxa cap portada d'aquests exemplar del nou setmanari, que ha nascut de les bases del 15-M. Per contra si que he trobat dos enllaços molt significatius que inicien aquesta entrada. Hi vaig trobar-los per xamba, el periòdic, vull dir, i sort que només hi havien eixit abans un parell de números. En una de les entrades anteriors ja vaig explicar la nostra coneixença -la del periòdic i jo- va ser allò que diuen 'amor a primera vista'. En fi, coses que passen. Aquestes fotos les he fet jo soleta, tossuda com una mula que sóc, al final al final ho he aconseguit, perquè hi ha que veure la de vegades que he hagut de reiniciar l'aparell, jo pensava que petava.


Doncs la meua intenció era donar-lo a conèixer, perquè és el cas que sembla una publicació molt digna en tots els aspectes, i es mereix llarga vida. Ara mateix està distribuint-se en 15.000 punts arreu de tot el territori de l'Estat. Així que crec jo que li hem de fer costat, la gent que som "els altres", com diria el nostre estimat Ovidi Montllor, els que les passem morades, perquè hem de pagar els deutes dels bancs, els sous i els desficacis dels polítics i les seues cors de mafiosos i lladregots...I clar, damunt, molts de nosaltres es quedem sense faena i, pel remat alguns també, sense pis. En fi, què vaig a contar-vos jo que no sabíeu. Ara, que si vos creieu que allò que diuen els mitjans de desinformació, apanyats esteu amb poca roba. I quan obrin la boca els polítics, ja és la pera, perquè com és sabut, no duien cap veritat. A mi no és que m'interessen gran cosa dels tripijocs de la política, que es porten uns i altres, però al punt que hem arribat, això no té nom.


Faig compte que per la part que ens pertoca ja podíem ficar-nos les piles comprar el 'es HORA' i mirar d'estar més units, reactivar les assemblees, sobretot les anomenades  Constituents, i creure'ns allò de que el poder constitucional li  correspon al poble, que és aquest el que té sempre el dret de revisar, reformar i canviar la Constitució. Que una generació, la primera després de la mort del dictador, posem per cas, no pot imposar les seues lleis a les generacions futures, que hi ve tot d'allò, que d'allò hi ve tot com jo dic.


file://localhost/Users/imac/Desktop/LLUM/FOTOGRAFIA/15-M/IMG_0831.JPGquezl

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Cada dia, un conte: L'excursió, de Sergi Pàmies